A METRÓBAN KIALAKÍTOTT HIRDETÉSI RENDSZER – AZ ELÉRHETŐ KONTAKTUSSZÁM ALAPJÁN – BUDAPESTNEK ÉS VONZÁSKÖRZETÉNEK MEGHATÁROZÓ MÉDIUMA!

Budapesten a Millenniumi Földalatti Vasút, az M2, az M3, és M4 metróvonalon kizárólagos reklámjog keretében kínáljuk a kocsik belső felületeit.

Naponta átlag 1,3 millió utazás

Átlagos utazási idő: 11,2 perc.

Egyedi kreatív megoldások

Branding, mini branding, kosaras szóróanyag terjesztés, tépőtömbös plakát.

Pontos elhelyezés

A felületek szemmagasságban, maximum 3 m távolságra helyezkednek el egymástól.

Hatékony

Zárt tér, koncentrált hatás, lehetőség a többelemű vizualitás megvalósítására.

Esztétikus

A keretes kihelyezési forma hangsúlyossá és esztétikussá teszi a megjelenést.

Homogén rendszer

Az egyes felületek médiaértéke független a járművekben elfoglalt pozíciótól.

Tökéletes reklámkörnyezet

Jól behatárolható, ingerszegény környezet, kényszernézettség.

A PROMIX Zrt. vissza nem térítendő támogatást nyert a GOP 1.1.1-09/1 Piacorientált kutatás-fejlesztési tevékenység támogatása tárgykörben. A projekt megnevezése: Közösségi területen lévő elektrosztatikus hangsugárzók optimális elhelyezésére eljárások és mérések kidolgozása valamint prototípus elkészítése (OptiVoice).